Energielabel Kantoorpand

Kies één van de energielabels

Geen bijkomende kosten!

Energielabel

0 t/m 100m2

€ 345,- (excl. BTW)

Energielabel

101 t/m 250m2

€ 395,- (excl. BTW)

Energielabel

251 t/m 500m2

€ 450,- (excl. BTW)

Energielabel

501 t/m 1000m2

€ 575,- (excl. BTW)

Energielabel

1001 t/m 2000m2

€ 650,- (excl. BTW)

Energielabel

Offerte aanvragen
  • Vrijblijvende offerte
  • Offerte meerdere panden
  • Offerte pand boven 2000 m2

Contact

Bel 0318 - 73 14 84
Ma t/m vrij 09.00 - 18.00 uur
Antwoord in 1 uur

Wanneer heeft u het energielabel nodig:

Verkoop kantoorpand: Op moment van overdracht (notaris) moet het energielabel aanwezig zijn. 
Verhuur kantoorpand: Bij tekenen nieuwe huurcontract moet het energielabel aanwezig zijn. 

Hoe gaat het verkrijgen van een energielabel:

  1. Een inspecteur doet een opname van het kantoorpand

  2. Het energielabel wordt geregistreerd bij de RVO

  3. U ontvangt binnen 1 week het energielabel per e-mail.

Totaal oordeel

8.8
"Snelle keurige aflevering en klantvriendelijk."

Bekijk beoordelingen

Wanneer heeft u een energielabel nodig

Het energielabel is nodig in de volgende gevallen, voor meer informatie kunt u ook terecht bij RVO> 

Verhuur: Bij verhuur van het kantoorpand aan een nieuwe verhuurder is een energielabel gebouwen nodig. Deze moet worden overhandigd aan de nieuwe huurder op het moment van overdracht.
Verkoop: Bij verkoop moet een energielabel worden aangevraagd. Deze moet op het moment van overdracht aan de nieuwe eigenaar worden overhandigd.

Certificering Energielabelvooruwbedrijf.nl

BRL 9500 gecertificeerd

BRL 9500-03 Energieprestatie advisering, bijzonder deel ‘Energielabels voor bestaande utiliteitsgebouwen volgens de basismethode’.

QBIS registratie

QBIS registratie van Energielabelvooruwbedrijf.nl. Wij zijn volledig gecertificeerd en geregistreerd bij QBIS. 

 

Kosten energielabel kantoorgebouw 

De kosten voor een energielabel zijn afhankelijk van het aantal vierkante meters (zie onderstaande prijzen). Wij werken altijd met vaste prijzen. Deze prijzen zijn inclusief:

  • Opname van het kantoorpand
  • Bepalen van het energielabel
  • Registreren van het energielabel bij RVO
  • Opsturen van digitale en papieren versie label

Daarmee heeft u aan alle wettelijke vereisten voldaan voor de registratie van het energielabel voor uw kantoor. U hoeft niets extra’s te doen, er komen ook geen extra kosten bij.

Panden t/m 250m2:                                       €395,- excl. BTW >

Panden van 251 t/m 500m2:                  €450,- excl. BTW >

Panden van 501 t/m 1000m2:               €575,- excl. BTW > 

Panden boven 1000m2:                               Per offerte >

Hoe werkt het energielabel kantoorpand

Na het aanvragen volgen de volgende stappen voordat het energielabel kantoorpand is geregistreerd:

  1. Plannen datum opname pand
  2. Opname van het pand op lokatie (dit duurt circa 1 uur)
  3. Gegevens worden verwerkt, hieruit volgt een energielabel (A t/m G)
  4. Het label wordt geregistreerd bij RVO
  5. U ontvangt het digitale energielabel binnen 1 week

Energielabels zijn nodig voor:

Vraag direct een energielabel aan