Energielabel kantoorpand

Energielabel

Panden t/m 500m2

€ 450,- (excl. BTW)

Energielabel

Panden 501 t/m 1000m2

€ 575,- (excl. BTW)

Energielabel

Panden 1001 t/m 2000m2

€ 650,- (excl. BTW)

Offerte aanvragen

Vraag een offerte aan
  • Vrijblijvende offerte
  • Offerte meerdere panden
  • Offerte pand boven 2000 m2

Offerte aanvragen

Energielabel kantoorpand aanvragen

  • Wij werken met vaste lage prijzen. Hier komen geen extra kosten bij.
  • Wij nemen altijd direct contact op na uw aanvraag, alles is binnen 1 dag geregeld.
  • Opname van uw kantoorpand duurt circa 1 uur, dit kan op een door u gewenste datum.
  • U kunt ook eerst een vrijblijvende offerte aanvragen

Energielabel

Panden t/m 500m2

€ 450,- (excl. BTW)

Energielabel

Panden 501 t/m 1000m2

€ 575,- (excl. BTW)

Energielabel

Panden 1001 t/m 2000m2

€ 650,- (excl. BTW)

Offerte aanvragen

Vraag een offerte aan
  • Vrijblijvende offerte
  • Offerte meerdere panden
  • Offerte pand boven 2000 m2

Hoe werkt het energielabel kantoorpand

Na het aanvragen volgen de volgende stappen voordat het energielabel kantoorpand is geregistreerd:

  • Plannen datum opname pand
  • Opname van het pand op lokatie (dit duurt circa 1 uur)
  • Gegevens worden verwerkt, hieruit volgt een energielabel (A t/m G)
  • Het label wordt geregistreerd bij RVO
  • U ontvangt het digitale energielabel binnen 1 week

Kosten energielabel kantoorgebouw 

De kosten voor een energielabel worden bij ons op de volgende manier bepaald:

  • Grootte van het kantoorpand
  • Zijn er bouwtekeningen aanwezig

Wij werken altijd met vaste prijzen. Deze prijzen zijn inclusief:

  • Opname van het kantoorpand
  • Bepalen van het energielabel
  • Registreren van het energielabel bij RVO
  • Opsturen van digitale en papieren versie label

Daarmee heeft u aan alle wettelijke vereisten voldaan voor de registratie van het energielabel voor uw kantoor. U hoeft niets extra’s te doen, er komen ook geen extra kosten bij.

Wanneer heeft u een energielabel nodig

Hierover is veel verschillende informatie te vinden op het internet. Het beste en meest onafhankelijke antwoord op deze vraag staat site van het RVO> 

Een korte samenvatting:

Verhuur: Bij verhuur van het kantoorpand aan een nieuwe verhuurder is een energielabel gebouwen nodig. Deze moet worden overhandigd aan de nieuwe huurder op het moment van overdracht.

Verkoop: Bij verkoop moet een energielabel worden aangevraagd. Deze moet op het moment van overdracht aan de nieuwe eigenaar worden overhandigd.

Energielabels zijn nodig voor:

Het registreren gaat bij ons altijd binnen korte tijd. Dit zal worden gedaan door een gecertificeerde en erkende energieadviseur. Wij hebben een landelijk netwerk van adviseurs.

EPBD Certificering EnergielabelBRL 9500 certificering

Energielabelvooruwbedrijf.nl is volledig BRL 9500 gecertificeerd. Daarmee mogen wij erkende energielabels uitgeven voor bedrijfspanden en kunnen wij deze afmelden bij de RVO.

 

Vraag hier direct een energielabel voor uw kantoorpand aan >