Een energielabel voor uw kantoor nodig? Wij helpen u hier graag mee. U ontvangt altijd binnen 1 week het energielabel, dit tegen vaste all in prijzen. U kunt bij ons ook terecht voor advies voor het verbeteren van uw energielabel. 

Hoe werkt het 

  1. U vraagt een energielabel aan via de website, telefoon of e-mail
  2. Binnen 1 uur nemen we contact op voor het maken van een afspraak  
  3. We komen op de afgesproken tijd langs om een opname te doen
  4. U ontvangt binnen 1 week uw energielabel

Start direct uw aanvraag >

Wanner is het energielabel verplicht

Een energielabel voor kantoren is in principe bij twee situaties nodig. 

  1. De eerste situatie is wanneer een kantoor wordt verkocht. Op het moment van de overdracht moet een energielabel aanwezig zijn. 
  2. De tweede situatie is bij het verhuren van een kantoor. Op het moment dat een huurcontract wordt getekend dient een energielabel voor het kantoor aanwezig zijn.

Ons team van ervaren energieadviseurs voorzien kantoren door héél Nederland van energielabels. Dus heeft u een label nodig voor uw kantoor? 

Start hier uw aanvraag >

Welke kantoren hebben een energielabel nodig? 

Twijfelt u of een energielabel voor uw kantoorpand nodig is? Dit is vrij simpel te berekenen. Het is namelijk zo dat alle kantoren vanaf 50 m² en groter een energielabel nodig hebben.

  • Nieuwbouw kantoren, ook als deze casco zijn
  • Bestaande kantoren