Energielabel voor kantoor in Amsterdam, voorzien van een energielabel binnen 1 week. 

Een energielabel voor kantoren is verplicht sinds januari 2015. Bij de verkoop of verhuur van uw kantoren moet een energielabel aanwezig zijn. Voor een kantoorpand in Amsterdam hebben we dit energielabel geregistreerd. De registratie van het energielabel bestaat uit een aantal stappen:

  • Opname van het kantoor. Hierbij wordt gekeken naar de oppervlakte van de gevels, diverse ruimten, mate van isolatie, manier van verwarmen, type verlichting. De opname van het kantoorpand duurt vaak 1 uur.
  • Bepalen van het energielabel. Dit doen wij aan de hand van gegevens zoals bij de opname verzameld.
  • Afmelden van het energielabel. Daarmee melden we het energielabel af in het systeem van de RVO. Zodat deze bekend is bij alle instanties. Hiervoor hebben wij de juiste BRL 9500 certificering.
  • Opsturen energielabel, u ontvangt het label van uw kantoren digitaal.

Wanneer bovenstaande stappen zijn doorlopen voldoet uw kantoorpand aan alle regelgeving betreffende het energielabel.